Mulakan Hari-hari yang mendatang dengan senyuman dan hati yang bersih..

Boring..Ngantok..Busannn..!!!

Boring..Ngantok pun ada..Busan lagi ler...hari ni ada perhimpunan bulanan icu n bicara ilmu yang ntah ape2 ntah yang selalu diadakan di ICU..kadang-kadang ok..kadang-kadang boring gak..hari ni saye tak naik pun ke dewan taklimat itewww. sebab kaki ni dah tak larat nak jalan jejauh cenggituh..da masuk 34 weeks ni rase penat lain macam sket..so sesambil layan kan mate yang ngntok tak tau kenapa,..(agaknyer hujan..suasana yang nyaman untuk tido kot)so,tersnap le gamboku yang debab ni dihadapan pc ku ini...huhuh..



ngntok sessangat nie

3 comments:

Mrs LVoe said...

xnak amik MC ker dear

Famila Akmar binti Faisal said...

hehe..tak mc pun...ngat minggu 36 nk mc le..hehe

Ma'am_Chelsea said...

Ololololo..

COmeynyer muka mummy nihhh ;)