Mulakan Hari-hari yang mendatang dengan senyuman dan hati yang bersih..

Oppss!!!!Peot Siapekah Itewww!!!

my tummy @ 35weeks++

Salamzzzzz...ai semua..rase dah berharian tak menghapdet blog ku ini...sibuk sikit la keje di opis melambak..lagi nak sampai mase lagik melambak pule kerja itewww...kadang-kadang kesian kat bos ku nak menyain begitu banyak surat yang datang..yang derang ni pun stopkan dulu menghantau surat menyurat itewww..kasihanilah aku ni yang dah hampir memasuki ke alam 36 minggu..huhu...pas tu bile surat dah siap sain,nak dihantar ke bilik kak lin pulok..sian pulak nengok banyak pulak surat die kene kuarkan balik...(heheh..tapi takpe kak lin penyabar orang nyer...tak giteww..? ;) kadang² pikir cam malas nye nak buat kije yang melambak ni..tapi apakan daya dah memang kije aku..aku je la yang kene buat...apepun...semua tu kerja adalah satu ibadah..n kite kene terima dan menghappykan kerja yang kite buat iteww..(wlopun buringss kadang²)....oklah...iteww.. ajer..bye..

3 comments:

Rafizan said...

ehhe..xsabarnye nak tunggu adik rashad kuar ni...hehe

fiEd.walE.SyaZa said...

oh, famila.
ko tgh tggu hari nak bersalin ek?

good luck ek!
selamat berjuang.
hehehe. :D

ps: kang dh bsalin bgtau.

Famila Akmar binti Faisal said...

ijan:

hehe..adik beze hari n bulan je la kot...heheh...tunggguuuuuuuu..

*fied*

aha...aku baru menjangkau ke 9 bulan...ok..ape2 aku inform..