Mulakan Hari-hari yang mendatang dengan senyuman dan hati yang bersih..

Jatuh cinta dengan Premium Beautiful.



Sape Yang Belum Ada??

Ramai yang masih teragak-agak ape yang ahkak tanyer pasal entry ni kan?Ha, agak2 korang tau tak or penah dengan pasal PB?nak cuba pakai PB walau dah dengar banyak sangat testimoni. Ha ape itu PB?sape boleh cite kat ahkak?oklah,PB tu atau bahasa melayu die Premium Beautiful..Rasnyer semua dah penah dengar kan..Tipulah kalau ahkak kata korang tak penah dengar..hokey lah, kat sini ahkak nak info sikit,(sikit yang bermanfaat) berkenaan dengan PB ni..Pemakaian PB ni bukan saja bertujuan untuk menshanteek kan u allss punyer bentuk badan tuh,tapi untuk kesihatan dalaman u alls...bukan ahkak cakap ahkak doktor,tapi ape bende yang kite buat semua adalah untuk mencegah..Oklah, setiap orang yang memakai PB ni of course benefit yang kita dapat tak sama. Yelahkan bentuk badan pun lain-lain kan? Ada yang macam² bentuk..same gaklah macam bentuk badan ahkak yang tak berapa nak indah sebelum ni..Skrg bolelah indah jugak.. bolelah kan dr tak berapa nak indah.. =P(takkan ahkak nak tayangkan badan ahkak fulaks kan..hahahahahah..ader yg berkelip2 kang..hahahahah)Ada jugak yg bertanya betul ker pakai korset ni meningkatkan potensi mengandung( org yg dh kawin)? Betul ker? ce cite..ce cite....Hokeylah,straight to the point..kat bawah ni antara beberapa japawan yang boleh u allsss semak...

Jawapannya: Wallahualam. Allah punya kuasa. Yang ada pada kita tentulah ikhtiar dan usaha. Manalah tahu serasi dengan kita, Alhamdulillah. Samalah jugak dengan orang yang pegi berurut bagai, jumpa pakar itu ini, makan supplement itu ini, pakai bengkung itu ini..opss ahkak tak mengata yer..ahkak hanya nak menyadarkan diri ahkak ni..Hasilnya sama tak? Confirm lah tak sama...Ader orang pakai 3 bulan dah lekat. Ada yang pakai dapat benefit lain. Semua tu bergantung kepada usaha,doa kepada Allah...Selebihnya kite tawakal..
Pun begitu, tak kurang yang serasi dan Alhamdulillah ada rezeki mendapat cahaya mata dengan usaha pakai PB. Insya Allah.Setiap yang kite usahakan itu, pasti akan dapat ganjarannya..Yang Penting Hati kene sentiasa Ikhlas..


Lets check it out ape yang ada dalam PB ni :-

Bagaimana Premium Beautiful berfungsi ?
1)Menstabilkan kedudukan rahim, rahim jadi naik ke posisi yang sebenarnya, jadi seterusnya rahim akan bersedia untuk proses hamil.Kalau yang dah pakai tentu perasan kan, long girdle PB, walaupun kemas mendakap badan kita, namun tak sesekali menekan rahim.

2)FIR di dalam setiap urat benang Premium Beautiful membantu melancarkan perjalanan darah ke seluruh badan & secara tidak langsung membantu menyuburkan.

3)Kegemukan juga menyukarkan kehamilan, jadi Premium Beautiful sangat membantu untuk menurunkan berat badan.

4) Pemakaian Premium Beautiful yang mengandungi FIR terbukti berkesan dalam membantu menstabilkan hormon secara semulajadi. (ni ahkak nak tambah sket,kalau diambil sekali dengan Nurich Lacto Lite lagi cepat berkesan)

Testimoni 1
Kak nani usia dah mencecah lewat 30an. Dah ada seorang cahaya mata pun yang berusia 6 tahun. Teringin pulak menimang cahaya mata yang kedua. Bila adik saya sendiri cerita kebaikan memakai PB. Lama jugak fikir2 nak beli tu. Tapi Alhamdulillah, memang tak rugi saya beli sebab banyak sangat khasiatnya yang saya dah rasa. Lepas 3 bulan pakai secara konsisten, Alhamdulillah saya hamil. Anak dah pun berusia hampir setahun. Bukan itu saja, PB saya guna sepenuhnya sewaktu berpantang. Lebih mudah, cepat, dan selesa dipakai masa pantang berbanding bengkung tradisi.

Testimoni 2
Liza dah kawin 3 tahun. Badan memang berisi, rendang pulak tu. Memang tercari-cari korset untuk cantikkan badanlah kononnya. Plus kitorg belum lagi ada anak. Suami pulak perokok tegar. Kami pun bukan muda belia lagi. Alhamdulillah, pakai dekat 9 bulan. Badan semakin ada 'cutting'. Yang penting suami puji. Yang bestnya lepas sekian lama tertunggu-tunggu kehadiran cahaya mata, akak mengandung.Sampai sekarang masih amalkan PB dan memang seronok memakainya.lagipun mende ni untuk kesihatan kita jugak..yang penting kesihatan kalau cantik pun tak bermakna..Selalu berpegang pada orang-orang tua kata" Anak pengikat kasih sayang."..

Sumpah akak tak tipu..memang best pakai..kalo nak tau bole carik akak yer...

No comments: