Mulakan Hari-hari yang mendatang dengan senyuman dan hati yang bersih..

Putera Wafiq Izzuddin yang semakin membesar dan ceria...

bestnye tido kat riba mama....

cenyum

comeyynyee.....
belon...hihih
ni baru bangun tido,,,..

Ni ler gambar-gambar terkini putera wafiq ku...comel tak.?hehhe...ada cam muke sape..?mama die ke papa?sekarang wafiq dah 27 hari..dah hampir ke 30 hari untuk pergi cucuk..(hihi)cian wafiq..tp takper..memang itu jadual untuk baby kan..?sesapa yang ada baby sure paham punyer...apepun..kengkawan doakan yang terbaik untukputera ku ye.semoga allah yang membalas doa kengkawan semua..amin...

*afiq..mama n papa cayang afiq*

4 comments:

CT Delima said...

alahhhhh...cutenya muka wafiq tu....gigit kang pipi dia tu hehe geram tgk baby ni.nak beranak dah malas nak jaga hahaha cukuplah 4 tu dah besar2 semua hehe

Rafizan said...

alah2! comelnye tgn dia...ehehe...

Famila Akmar Faisal said...

hehe..kak ct beranak le lagik...hehe...


ijan..tau takper,...hari2 cium

nURmALa mAZLan said...

alalala...comel la
wuuaaa!!! nak baby jugak