Mulakan Hari-hari yang mendatang dengan senyuman dan hati yang bersih..

Minal Aidil Walfa Izin


me@8 weeks mase nie

Salam Aidilfitri saya ucapkan kepada semua umat islam diseluruh malaysia..terutama kepada mak,abah,..suami tersayang..dan semua adik-beradik ku...Ampunkan segala salah dan silap dan halalkan segala makan minum ayang...Love u all..hurmm..raya tahun ni saya ngn family semua balik ke kampung kedah..seronok sangat beraya kali ni sbab abang yang kerja kat sudan tu pun ada sekali...tu yang happening sesangat tu...so..macam bese la ektibiti we all pepagi tu..makan dulu..yela..kan dah sebulan kite berposa so kene la jamah sikit makanan pagi tu..then semua la stat bermaafan...bersyahdu la..pas tu semua ke masjid sembahyang raya..pas sembahyang raya.(hehe..macam le pegi)sebenarnya after tunggu dorang semua balik sembahyang raya..kiteorang pun bergambar le beramai-ramai..pas tu g beraya ke rumah sedara mare yang ada...di sane..itu je kot..hehe..ok selamat hari raya kepada semua...tata

ni ler family saya...(yang ni adik nurul tak de sebab tengah amik gambar)


ni ler family saya...(yang ni adik nurul ada pulak sebab saya yang amik gambar)

Ni le tok saye...cantik tak..?(hehe..yang belakang tu dina..die demam)
dengan My hubby@papa to be


ampun abah..

No comments: