Mulakan Hari-hari yang mendatang dengan senyuman dan hati yang bersih..

Zaff's Engagement









Saturday (2/8/2008).. Saya nak kongsi sesuatu dengan korang semua.Baru-baru ni sepupu saya ada melangsungkan majlis pertunangannya dengan pilihan hatinya..Opie..Tapi sayangnya..saya tak dapat hadirkan diri pada majlis tu..sebabnya ada sebab-sebab yang tidak dapat dielakkan..Harap zaff sekeluarga faham..bukan apa..biasa memang kiteorang datang sebabnya abah saya (paklang pada zafrina) mesti akan dijemput untuk membacakan doa..sebelum ni majlis najmi pun saya tak dapat datang coz time tu ada hal sangat²..ada gak mak ngn abah ajak..tapi tak dapat g..t last..mase reception najmi hari tu...nasib baik alhamdulillah tak da ape..(even time tu baru sihat dari miscarriage)kesian tak...???? :( so kitorang pun pegi la..dekat Dewan Komersil Bandar Tun Razak..Hmm..kali ni zafrina pulak dekat dewan Taman Tun Dr Ismail rasenye..insyaallah saya sekeluarga akan pergi...kita hanya merancang..tuhan yang menentukan.betul tak.?????so..ni le gambar yang saya dapat grab dari album die...

No comments: